Thursday 9 January 2020

All about Natasja Boseker

- MEET THE TEAM - 
Natasja Boseker AKA bobomadeby
Hello, I'm Natasja Boseker and my artist name is bobomadeby.
I'm 44 years young, married to a sweet man and we have two kids a boy and a girl. I live near Rotterdam in a small town called Westmaas in the Netherlands.
 My knutselgeschiedenis goes back until I was very small, but I was always interested in working with my hands. I was a welder for a while until I had a  car accident and couldn't work anymore. 
Now I'm forging my own jewellery with a group of friends and every week we get together. 
In addition, I love crafting with paper and all the things I feel like to craft with it. Last year was a super year, I was Guest Designer at Stampotique for a few months, and then I was asked to become designer for a Dutch designer Julia house for veeeeeery crafts. 
 I was selected to be in this amazing team with Lisa Horton Crafts. I was and I'm so very happy. I hope you enjoy my projects, which I make with lots of love to show you the use of Lisa's amazing products. And if you want to know more or want to know more of me, just ask and I will try to answer the question. I can be found online as a bobomadeby


Love Natasja

Natasja Boseker AKA bobomadeby

Hallo, ik ben Natasja Boseker en mijn artist naam is Bobomadeby.
Ik ben 44 jaar jong, getrouwd met een lieve man en we hebben twee kinderen een jongen en een meisje. Ik woon in de buurt van Rotterdam in een klein stadje genaamd Westmaas in Nederland. Mijn knutselgeschiedenis gaat terug tot ik heel klein was, maar ik was altijd geïnteresseerd om met mijn handen te werken. Ik was een tijdje lasser totdat ik een auto-ongeluk kreeg en niet meer kon werken. Nu smeed ik mijn eigen sieraden met een groep vrienden elke week dat we bij elkaar komen. Daarnaast ben ik dol op knutselen met papier en alle dingen waarvan ik voel dat ik ermee moet knutselen. Vorig jaar was een super jaar, ik was een paar maanden gastontwerpster bij Stampotique, en toen werd ik gevraagd om ontwerper te worden voor een Nederlandse ontwerpster Julia Woning voor Pronty Crafts. En daarna werd ik geselecteerd om in dit geweldige team met Lisa Horton Crafts te zitten. Ik was en ben zo ontzettend blij. Ik hoop dat je van mijn projecten genieten, die ik met veel liefde maak om je het gebruik van de geweldige producten van Lisa te laten zien. En als je meer wilt weten of meer van mij wilt weten, vraag het gewoon en ik zal proberen de vraag te beantwoorden.ik ben online te vinden als bobomadeby.
En mocht je vragen hebben over een van de producten en kom je er zo niet uit vraag het mij even.

Liefs Natasja

2 comments:

  1. I am so pleased to be on Lisa’s new team with you and cannot wait to see more of your creations xx

    ReplyDelete
  2. Hello Elisabeth i am also verry pleased to be on this team with you. We have so many talented members i love our team.

    ReplyDelete